Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 14:09:27 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05332 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Aranküla, Käsprimäe 
(elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist olemasoleva elamu suuremahulise laienduse 
kavandamiseks Arankülas Käsprimäe maaüksusel (katastritunnus 
66801:001:1801). Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel. Ettepanekud palun esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Käsprimäe maaüksusele juurdepääs on 
korraldatud Maantee maaüksuse kaudu, milles on läbipääsu tingimused 
vastavalt kinnistusraamatu kandele maaomanike vahel kokku lepitud. 
Kokkuleppe täpne sisu ei ole teada. Pole teada ka mahasõidu ümberehitamise 
vajadus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27042231>  (menetlus nr: 
438669), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister